Eğitim Kadromuz

Eğitim Kadromuz

Deneyimli öğretmen ve idareci kadromuzla eğitimde kaliteyi hedefleriz.

ide olarak yeni ve yenilikçi bir oluşumun dinamizmi ile her biri alanında derin deneyime sahip eğitim ve idareci kadrosunun sinerjisini oluşturuyoruz. Okullarımızdaki öğretmenlerimizin her biri, Türkiye’nin önde gelen eğitim kurumlarında uzun yıllar sonucunda edindikleri birikim ve tecrübeyle ide okullarında öğrencilerimizi geleceğe hazırlıyor.

Değerli Velilerimiz ,

ide okulları, eğitim hayatına taze bir soluk getirmek amacıyla, aynı heyecanı taşıyan deneyimli eğitimciler tarafından kuruldu. Olumlu örneklerden yola çıkmak ne kadar önemli ise, hatalardan ders alınmasının da aynı derecede değerli olduğuna inanarak, bugüne kadar deneyimlediklerimizin içinden en iyi uygulamaları seçip bir araya getirdiğimiz bir eğitim ortamı planladık. ide’nin odağında öğrenci ve öğretmenlerimizin mutluluğu yer almaktadır. Biz ide’de hem öğretmenlerimizin, hem de öğrencilerimizin okula gelmekten mutluluk duymalarını, bir öğrenme topluluğu oluşturmalarını ve öğrenmekten haz duymalarını hedefliyoruz.

Bilgiye ulaşmanın son derece kolay olduğu teknoloji çağında, öğrencilere bilgi yüklemek yerine, onlara yaşam becerileri kazandırmanın önemine inanıyoruz. ide’de her öğrenci değerlidir, güvendedir ve saygı görür.

Sevgili ide’liler, öğrenme heyecanınızın hiç bitmemesini dileriz.

Dilek Yakar
ide okulları, Okul Müdürü / Eğitim Direktörü

Dilek Yakar, Boğaziçi Üniversitesi İngiliz Dili ve Edebiyatı Bölümünden mezun olduktan sonra, Üsküdar Amerikan Lisesinde İngilizce öğretmeni olarak çalışmaya başladı.
1997 yılında 8 Yıllık Kesintisiz Eğitim Kanununun çıkması ile birlikte, Sağlık ve Eğitim Vakfı’nın açtığı Üsküdar SEV İlköğretim Okulu’na kurucu müdür olarak atandı. Üsküdar SEV İlköğretim Okulu’ndaki 15 senelik müdürlük görevinden sonra, Vakıf Genel Müdürlüğünde SEV İlköğretim Okulları Eğitim Koordinatörü olarak görev yapmaya başladı. 2015—2016 eğitim yılında Vakıf bünyesinde yer alan dört lise (Üsküdar Amerikan, SEV Amerikan, İzmir Amerikan ve Tarsus Amerikan liseleri) ile liselerin bulunduğu illerde açılmış olan ilköğretim kurumlarından sorumlu Eğitim ve Eğitim Geliştirme Koordinatörü olarak çalıştı. Eğitim ve öğretim liderliği alanında öncü bir kuruluş olan Principals’ Training Center tarafından Londra’da düzenlenen eğitimlere katılarak Uluslararası Okul Yöneticiliği programını tamamlamıştır.

 

Sayın Veliler,
“Bizim zamanımızda...." diye başlayan cümlelerden uzak durulması gerektiğine inandım hep. Eskinin değerlerini, geleceğin bilinmeyenleri ile buluşturmalı eğitim.

Kimisi için öğretmenlik bir meslek, kimisi için öğrenmenin hiç bitmediği bir olgu, kimisi için de üretmek, keyif almak ve mücadele etmek kavramlarının birleştiği alan. Ben sonuncu grubun bir üyesiyim. Hep daha farklı, daha keyifli nasıl yapılabilir, nasıl olmalı sorularının düşünüldüğü ve anlam bulduğu bir ortam. Ben 22 yıldır bu ortamı solumaktan mutluyum. Lisans, yüksek lisans, eğitim materyalleri üretmek bu ortamın katma değerleri benim için. Ve nihayet işte budur diyeceğim bir okulun temelinin atıldığı bir fikrin katılımcısıyım. Bizim ve bizimle birlikte olacak minik kalplerin mutluluğunun esas alındığı bir oluşum. Düşüncesi bile çok heyecanlı…

Fatma Akpınar
İlkokul Müdür Yardımcısı

Fatma Akpınar, Celal Bayar Üniversitesi Sınıf Öğretmenliği Bölümünü bitirdikten sonra kısa bir süre devlet okullarında çalıştı, daha sonra MEF Okullarında 5 yıl sınıf öğretmenliği, 3 yıl müdür yardımcılığı görevi yaptı. Bu süre zarfında Yeditepe Üniversitesinde Eğitim Yönetimi ve Denetimi Bölümüne devam ederek yüksek lisans derecesini aldı.
2006-2015 yılları arasında sırasıyla Üsküdar SEV İlkokulunda sınıf öğretmeni, akademik koordinatör ve Sağlık Eğitim Vakfı Genel Müdürlüğünde eğitim uzmanı olarak görev yaptı. Öğretmenlik ve yöneticilik görevlerinin yanı sıra eğitim materyalleri üretme ve inceleme görevlerini de mesleği ile birlikte sürdürdü. Red House Kidz yayınevine ait Deyim Kartları, Red House Kidz Çocuk Kitapları ve ABM yayınlarına ait çocuk kitaplarının çalışmaları, Eğlen-Öğren çalışma kitaplarının müfredata uygunluğunun denetlenmesi bu alandaki çalışmaları arasındadır.

 

Değerli ide Velisi, sevgili Öğrencim...
Bu yazıyı okuyorsanız doğru yerdesiniz...
90’lı yılların başında mesleğe ilk adım attığım günlerde babam meslekte 30 yılını çoktan devirmiş bir başöğretmen idi benim için. Ondan aldığım ilk ders bütün öğretmenlik hayatıma yön verdi : “Nasıl bir öğretmen olmak istiyorsan ol, ama asla öğrencilerinin gözündeki feri, pırıltıyı söndürme.”
Yıllar ilerledikçe öğrencilerim bana yeni bir şey daha öğretti. “Öğretmen daima sınıfın en çalışkan öğrencisi olmak zorundadır, yeni şeyler öğrenmekten asla vazgeçmemelidir!” Bir taraftan onlarla Matematik dersi yaparken, diğer taraftan farklı yazılım dillerini öğrenmek bunlardan biridir mesela. Her yeni yazılım dili için ders çalışırken yeniden öğrenci olup öğrenmenin sürecini tekrar hatırladım; hep öğrenci kalmaya karar verdim…
ide okulları fikrini ilk duyduğumda yaşadığım heyecan yeniden yıllar öncesine döndürdü beni. Nihayet yıllardır hayalini kurduğum, kuruluşunda fikirlerimi ortaya koyabileceğim, oluşumunu ve gelişimini öğrencilerimle birlikte tamamlayacağım yenilikçi bir okul fikri…
Bütün bu nedenlerle, tıpkı sizin gibi ben de doğru yerdeyim…

Melih Ertunç
Ortaokul Müdür Yardımcısı

Melih Ertunç, İnönü Üniversitesi Matematik Bölümünü bitirdikten sonra, 15 yıl süreyle lise ve üniversite giriş sınavlarına öğrenci hazırlayan farklı dershanelerde matematik öğretmenliği ve zümre başkanlığı yaptı. 2006 yılında Üsküdar SEV Ortaokulunda matematik öğretmeni olarak başladığı görevini, 2017 yılına kadar SEV İlköğretim Kurumları Matematik Koordinatörü ve Üsküdar SEV Ortaokulu Akademik Koordinatörü olarak devam ettirdi.
Aynı zamanda dijitalleşen dünyada Apple iOS Developer olarak iPhone ve İPad aplikasyonlarının üretiminde görev aldı. Halen lisanslı Apple Developer unvanına sahip olup, AppStore’da yer alan 10 ayrı uygulamanın yazılımcısıdır.

 
Gülsen Alemdar

Uzman Psikolog / Danışman

Gülsen Alemdar, İstanbul Üniversitesi Psikoloji Bölümünden mezun olduktan sonra, İstanbul Tıp Fakültesi, Çocuk Sağlığı Enstitüsünde Gelişim Nörolojisi alanında yüksek lisansını tamamladı.
Mezun olduğu üniversitede üç yıl gönüllü psikolog olarak çalıştıktan sonra, eğitim dünyasına Terakki Vakfı Okullarında rehber öğretmenlik yaparak girdi. Daha sonra özel anaokullarında psikolog, danışmanlık merkezlerinde psikoterapist olarak çalıştı.
1998- 2014 yılları arasında Özel Üsküdar SEV İlköğretim Okulu okul öncesi sınıflarının yöneticisi olarak görev aldığı sürede hem müfredat geliştirilmesi, hem de öğrencilerin sosyal-duygusal gelişimlerinin takibi konusunda çalışma arkadaşlarına önderlik etti.
WISC 4, CAS gibi testlerin sertifikasyonlarına sahip olup, psikoterapist olarak çalışmaktadır.

 


Semire Kopmaz

Okul Öncesi Öğretmeni

Semire Kopmaz Kadıköy Kız Meslek Lisesi Çocuk Gelişimi ve Eğitimi Bölümünü bitirdikten sonra Anadolu Üniversitesi Okul Öncesi Eğitim Öğretmenliği Bölümünden mezun oldu.
Mezun olduktan sonra bir süre özel anaokullarında görev yaptı. 1999 - 2007 yılları arasında Üsküdar SEV İlköğretim Okulunda okul öncesi öğretmeni olarak sekiz yıl çalıştı. Özel Irmak Anaokulunun kuruluş aşamalarında bulundu ve aynı kurumda yedi yıl boyunca öğretmen olarak çalışmaya devam etti. Son iki sene Avrupa Koleji İnovasyon Okulunda anaokulu öğretmeni olarak çalıştı.
Mutfak ve pastacılık sanatıyla da ilgilenen Semire Kopmaz, ide öğrencileri ile mutfak atölyesinde çalışmayı heyecanla beklemektedir.

 


Özlem Alaçam

Okul Öncesi Öğretmeni

Özlem Alaçam, Anadolu Üniversitesi Okul Öncesi Öğretmenliği bölümünden mezun olduktan sonra, Yeditepe Üniversitesinde Eğitim Yönetimi ve Denetimi alanında yüksek lisans yaptı.
13 yıllık meslek hayatında, aralarında Marmara Koleji, TED İstanbul Koleji ve Neslin Değişen Sesi Anaokulunun da bulunduğu özel okullarda okul öncesi öğretmeni olarak görev yaptı. Son dört yıldır da Boğaziçi Üniversitesi Mezunları Derneği Merak Eden Çocuk Moda İlkokulunda çalıştı.
İlköğretime hazır oluş ölçeği uygulayıcı sertifikasına sahip olan Özlem Alaçam, sosyal, duygusal ve bilişsel yönden birinci sınıfa hazırlayacağı ide okul öncesi öğrencileri ile tanışmak için sabırsızlanmaktadır.


Nurcan Büber Atalay

Okul Öncesi Öğretmeni

Nurcan Büber Atalay Boğaziçi Üniversitesi Okul Öncesi Öğretmenliği bölümünden mezun oldu. Boğaziçi Üniversitesi Okul Öncesi Uygulama Biriminde stajını tamamladıktan sonra Anne Çocuk Eğitim Vakfı’nda Eğitim Sorumlusu Yardımcılığı görevini yürüttü. 2008- 2016 yılları arasında British International School ve Bridges School İstanbul’da okul öncesi sınıf öğretmenliğinin yanı sıra, müdür yardımcılığı ve anaokulu eğitim koordinatörlüğü görevlerini de yürüttü.

Okul öncesi eğitiminde yeni yönelimleri, okul öncesi eğitim kapasitesinin arttırılması projelerini ve oyun terapisinde temel terapist yaklaşımlarını ilgiyle takip eden ve eğitimlerine katılan Nurcan Büber Atalay ide öğrencileri ile tanışmayı ve birlikte öğrenmenin keyfini yaşamayı heyecanla beklemektedir.




Özge Yalçın

Okul Öncesi Öğretmeni

Özge Yalçın, Marmara Üniversitesi Okul Öncesi Öğretmenliği bölümünden mezun oldu. Aynı üniversitenin Eğitim Yönetimi ve Denetimi alanındaki yüksek lisans eğitimi tez aşamasında devam etmektedir.
2009 yılında okul öncesi öğretmeni olarak çalışmaya başladığı Irmak Okulları Feneryolu şubesinde, 2018 yılına kadar öğretmenliğin yanı sıra; anaokulu eğitim koordinatörlüğü ve anaokulu müdürlüğü de yaptı.
Özge Öztürk merak eden, sorgulayan, araştırmacı, yaratıcılığını ve yeteneklerini kullanabilen, iş birliğine açık ve özgüven sahibi İde okul öncesi öğrencileri yetiştirmeyi hedeflemektedir.

 


Gizdem Ramsey

Sınıf Öğretmeni

Gizdem Ramsey, Ondokuz Mayıs Üniversitesi Sınıf Öğretmenliği Bölümünden mezun olduktan sonra, Yeditepe Üniversitesi, Eğitim Yönetimi ve Denetimi Bölümünde yüksek lisansını tamamladı. Yabancı dilini geliştirmek için bir sene boyunca Amerika’da Texas Üniversitesinde (TCU) İngilizce eğitimi aldı. Amerika'da yaşadığı dönemde “Cook Children” çocuk hastanesinde gönüllü olarak çalıştı. Çocukların yaptıkları resimlerle hastanede sergiler açarak, onlara kendilerini ifade edebilmeleri için fırsatlar yarattı.
MEF Okullarında başlayan 13 yıllık öğretmenlik hayatına Türkiye’nin önde gelen özel okullarında çalışarak devam etti. Üsküdar SEV İlkokulunda sınıf öğretmenliğinden sonra, Akademik Koordinatör olarak çalıştığı iki yıl boyunca "Yaratıcılık" ve "Düşünme Becerileri" derslerinin yanı sıra, farklı akademik çalışmaların da planlanmasında, etkinliklerin hazırlanmasında ve uygulanmasında öğretmenlere liderlik etti.
Değişimi, yaşam boyu öğrenmeyi hayat felsefesi olarak benimseyen Gizdem Ramsey’in en önemli hedeflerinden biri, zenginleştirilmiş, dinamik bir müfredat hazırlayarak ide öğrencilerini geleceğe hazırlamaktır.

 


Neşe Keskin

Sınıf Öğretmeni

Neşe Keskin 18 Mart Üniversitesi Sınıf Öğretmenliği Bölümünden mezun oldu.
1989 yılında resmi okullarda başladığı görevine 1999-2005 yıllarında MEF Okullarında, 2005-2017 yıllarında da Şişli Terakki Vakfı Okullarında devam etti.
Öğretmenlik kariyeri boyunca aldığı çeşitli eğitimlere ek olarak, önümüzdeki yıl yazarlık eğitimi de almaya başlayarak öğrencilerine hayat boyu öğrenmenin önemini modelleyecektir.
Çocukların birbiriyle rekabet etmek yerine, birbirlerine saygı duyarak, yardımlaşarak dengeli bir biçimde ve çok yönlü olarak gelişmelerini amaçlayan Neşe Keskin, ide öğrencilerinin eğitim serüvenlerinde onlara eşlik etmeye heyecanla devam etmektedir.

 

Mürvet Ozan

Sınıf Öğretmeni

Mürvet Ozan, Denizli Öğretmen Lisesi’nden mezun olduktan sonra, Anadolu Üniversitesi Türkçe Bölümünde lisans derecesini tamamladı. Resmi okullarda başladığı görevine 1998-2017 yıllarında Özel Üsküdar SEV İlköğretim Okulu’nda devam etti. Bu süre zarfında sınıf öğretmenliği görevinin yanı sıra, PASS alanlarına yönelik bireysel destek çalışmalarını yürüttü. Ayrıca Yaratıcılık ve Proje Derslerinin yapılandırılması ve sınıf içinde uygulanmasında görev aldı. Mürvet Ozan tecrübesini ve bilgi birikimini ide öğrencileri ile paylaşmak üzere aramıza katılmıştır.

 

Sevtap Karadayı

Sınıf Öğretmeni

Sevtap Karadayı, Ankara Üniversitesi Dil Tarih Coğrafya Fakültesini bitirdikten sonra Yüksek Lisansını Hacettepe Üniversitesi’nde tamamladı. 1997-2015 yılları arasında devlet okulunda, 2015’ten günümüze kadar da Özel Denizatı İlkokulunda sınıf öğretmenliği yaptı.
Öğretmenlik görevinin yanı sıra Bilgi Üniversitesi SEÇ-BİR (Sosyoloji ve Eğitim Çalışmaları Birimi) tarafından 2013 yılında başlayan ve halen devam eden “Toplumsal Sorunların Eğitim Ortamında Tartışılması” projesinde “Engellilik ve Ayrımcılık” başlığı altında ders geliştirme ve örnek ders kitabı yazma çalışmalarında da bulunan Sevtap Karadayı 2014 yılından beri öğretmenlerin, "Sistem Düşüncesi (Systems Thinking)” yaklaşımını kullanarak öğrencilerinin düşünme becerilerini geliştirmelerine, büyük resmi görerek çözüm yolları bulmalarına destek olmayı amaçlayan Eğitimde Sistem Düşüncesi Derneğine üyeliğini devam ettirmekte ve sempozyumlarına aktif olarak katılmaktadır.
2015 yılında başladığı Demokratik Vatandaşlık ve İnsan Hakları Eğitimi Projesi kapsamında öğretmen eğitimleri ve yine aynı yıl başlayan SEİBA Uluslararası Masal Anlatıcılığı atölye çalışmalarını hala devam ettiren öğretmenimiz geleceğin yetkinliklerini kazandırmayı amaçlayan ide okulları öğrencileri ile buluşmayı sabırsızlıkla beklemektedir.


Müge Yamanlıca Tuncay

Sınıf Öğretmeni

Müge Yamanlıca Tuncay, Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Sınıf Öğretmenliği Bölümünden mezun oldu.

2002 yılında FMV Özel Erenköy Işık okullarında başladığı sınıf öğretmenliği görevine 2006-2008 yıllarında Özel MEF Okullarında, 2009-2015 yıllarında İELEV Eğitim Kurumlarında, 2015-2017 yıllarında BÜMED Özel Moda Merak Eden Çocuk Okullarında devam etti. Geçtiğimiz yıl Ataşehir Amerikan Kültür Kolejinde Anasınıfları ve İlkokul Eğitim Koordinatörü olarak görev yaptı.

Öğretmenlik hayatı boyunca öğrenme ve öğrendiklerini sınıf ortamına taşımak için pek çok seminere katılımcı ve uygulayıcı olarak katıldı. Waldorf Pedagojisi ile Duyguları Tanımlama uygulaması olan “Waldorf Masa Tiyatrosu”, “Bir Kitaptan Yola Çıkarak Taş Devrine Yolculuk” müze etkinliği, “Kitap ve Film Karşılaştırmalı Okuma Etkinlikleri ve Beyoğlu Dergisi’nde Beyoğlu üzerine yazdığı yazılar okuma ve yazmaya verdiği değerin göstergesi çalışmalarından örnekler oluşturmaktadır.

Müge Tuncay, özgüven sahibi, akademik yönden donanımlı bireyleri hayata hazırlayacak bir takımın üyesi olacağı için heyecan duymakta, ide öğrencileri ile tanışmayı sabırsızlıkla beklemektedir.


Şükran Angay

Düşünme Becerileri ve Bilişsel Destek Eğitimi Öğretmeni

Şükran Angay, Marmara Üniversitesi Sınıf Öğretmenliği Bölümünden mezun olduktan sonra, “Özel Öğrenme Güçlüğü Tanısı Almış ve Almamış Öğrencilerin Sosyal-Duygusal Uyum Süreçlerinin Karşılaştırılması” konulu yüksek lisans tezini vererek Nişantaşı Üniversitesi Psikoloji Bölümünde yüksek lisansını tamamladı.
2008-2009 yılları arasında Yard. Doç. Dr. Tamer Ergin’den PREP Bilişsel Müdahale Eğitimi, Düşünme Becerileri ve Yaratıcılık eğitimi aldı. 2009 yılından bu yana Uzm. Psikolojik Danışman Meltem Canver Kozanoğlu’ndan düzenli olarak Görsel Algı ve PASS Teorisi süpervizyonu almaktadır. 2016 yılından itibaren Pedagog Güzide Soyak’tan özel öğrenme güçlüğü ve akademik becerilerde zorluk yaşayan çocuklar ile ilgili süpervizyon almaktadır.
9 yıldır Bilişsel Destek Öğretmeni olarak görev yaptığı Üsküdar SEV İlkokulunda, akademik çalışmalarda zorlanan öğrencilerle başarılarını etkileyen alanlara yönelik bireysel ve küçük grup çalışmaları yürüttü. PASS teorisine göre sınıfların öğrenme ihtiyaçlarını belirleyip, bu alanları destekleyici sınıf içi uygulama çalışmaları yaptı.
Şükran Angay amacını hem düzenli eğitim alarak kendini geliştirmeye devam etmek, hem de ide öğrencilerinin bilişsel becerilerini destekleyerek onları akademik, sosyal ve duygusal yönden güçlendirmek olarak tanımlamaktadır.

 

Uzman Psikolog Eda Yılmazer

Psikolojik Danışman ve Rehber Öğretmen

Eda Yılmazer, İstanbul Üniversitesi İngiliz Dili ve Edebiyatı ve Psikoloji lisans bölümlerinden Yüksek Onur Derecesiyle mezun olduktan sonra, Klinik Uygulamalı Psikoloji Bölümünde yüksek lisans programını tamamlayarak uzmanlığını aldı. Daha sonra Üsküdar Üniversitesinde Klinik Psikoloji alanında devam ettiği doktora eğitiminde tez aşamasındadır. Davranış Bilimleri Enstitüsünde Mesleğe Hazırlık ve Staj, Aile Terapisi, Terapistin Alet Çantası isimli eğitimlerden sertifikalarını aldı. Emel Stroup tarafından verilen Bilişsel Davranışçı Terapiler eğitiminin tüm modüllerini tamamladı. Bağımlılık riski taşıyan genç ve yetişkinlere yönelik müdahale ve tedavi kapsamında ‘’Terapistler için Madde Bağımlılığı Eğitimi’’ aldı. Danışmanlık merkezlerinde çocuk-ergen ve aileleriyle terapist olarak; sosyo-ekonomik düzeyi düşük, dezavantajlı çocuk ve ergenlerle de gönüllü psikolog olarak çalıştı, ailelerine ihtiyaçları doğrultusunda seminerler verdi. Çeşitli makaleleri de yayınlanan Eda Yılmazer Fenerbahçe Kolejinde sekiz yıl görev yaptı. Eda Yılmazer ide okullarının kıymetli öğrencilerinin sosyal, bilişsel, duygusal ve akademik gelişim yolculuklarında yanlarında olmayı heyecanla beklemektedir.

 

Nihan Küllük

Psikolojik Danışman ve Rehber Öğretmen

Nihan Küllük İstanbul Ticaret Üniversitesi, Fen-Edebiyat Fakültesi, Psikoloji Bölümünü bitirdikten sonra pedagojik formasyon eğitimini Marmara Üniversitesi, Atatürk Eğitim Fakültesinde tamamladı.
Klinik stajını Şişli Etfal Eğitim ve Araştırma Hastanesinde, Psiko-atölye Çalışmasını da Bakırköy Ruh ve Sinir Hastalıkları Hastanesinde yaptı. 2010 yılında Psikolojik Danışman ve Rehber Öğretmen olarak çalışmaya ilköğretim stajını da yapmış olduğu Bilfen Okulları anasınıflarında başladı. 2015 yılında İTÜ Geliştirme Beylerbeyi İlkokuluna geçerek ilkokul öğrencileri ile çalıştı.
Güncel kalmanın önemine ve sürekli öğrenmeye inanan Nihan Küllük eğitimlerine devam ederek WISC-R, Rorschach, T.A.T ve CAT Testlerinin uygulaması ve değerlendirilmesi, Çocuk Çizimlerinin Projektif Değerlendirilmesi, CAS Testi ve PASS Teorisi Uygulamaları, Psikodrama eğitimleri almıştır.
Nihan Küllük ide öğrencilerinin sosyal, bilişsel, duygusal ve akademik gelişimlerine destek olmak için 2018-2019 eğitim yılında onların yanında olacaktır.

Dilek Tamer

Türkçe Öğretmeni

Dilek Tamer, Çukurova Üniversitesi Türk Dili ve Edebiyatı Bölümünden mezun oldu. Yüksek Lisans eğitimini Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Türk Dili ve Edebiyatı Öğretmenliği Bölümünde tamamladı.
Ailesinin görevi nedeni ile farklı illerde görev yaptıktan sonra İstanbul’a gelerek Özel Doğuş Eğitim Kurumlarında çalışmaya başladı. Üç yıl boyunca bu kurumda Türkçe öğretmeni, 5 ve 6. sınıflar seviye koordinatörü olarak görev yaptıktan sonra 2014 yılında Eyüboğlu Eğitim Kurumlarına geçti. 2014-2017 yılları arasında Eyüboğlu Eğitim Kurumlarının Ataşehir Kampüsünde 5-6. sınıflar Türkçe öğretmenliği, 5 ve 6. sınıflar seviye koordinatörlüğü yaptı.
Dilek Tamer‘in çalışmalarındaki amacı, ide öğrencilerinin ana dil dersi temel beceri ve kazanımlarına ulaşmada üst düzey performans gösterebilmeleri ve ana dillerini doğru ve etkili kullanabilmeleri için onları Türk ve dünya edebiyatından sıra dışı, ezber bozan, estetik zevk geliştirecek; klasik ve çağdaş edebi metinlerle buluşturmaktır.

 

Gamze Bağrıaçık

Matematik Öğretmeni

Gamze Bağrıaçık Yıldız Teknik Üniversitesi Matematik Mühendisliği Bölümü mezunu olup, yüksek lisansını Ahmet Yesevi Üniversitesi Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme alanında tamamlamıştır.
Öğretmenliğe 2001 yılında Fen Bilimleri Dershanesinde başlayan Gamze Bağrıaçık, 2008 yılına kadar bu kurumda öğretmenlik ve sınav hazırlığına yönelik yayınlarda soru yazarlığı yapmıştır.
2008 yılında Özel Alev Okullarında matematik öğretmeni ve farklı seviyelerde bölüm koordinatörü olarak çalışmaya başlayan Gamze Bağrıaçık, 17 yıllı öğretmenlik deneyimi ve öğretmenlik kariyeri boyunca aldığı çeşitli eğitimlerle sahip olduğu bilgi ve tecrübeyi 2018-2019 eğitim yılında ide ortaokulu öğrencileri ile paylaşacaktır.
ide öğrencilerini “matematiği öğrenirken anlayan, anladığını geliştiren ve geliştirdiği bilgiyi hayata geçiren” bireyler olarak yetiştirmeyi amaçlamaktadır.



Ayça Ulucan

Fen Bilimleri Öğretmeni

Ayça Ulucan Marmara Üniversitesi, Atatürk Eğitim Fakültesi, Fizik Öğretmenliği Bölümünü bitirdikten sonra bir süre özel okul ve dershanelerde Fizik öğretmeni/ Fen bilimleri öğretmeni ve müdür yardımcısı olarak çalıştı.
2006 yılında göreve başladığı Özel Şişli Terakki Lisesinde Fizik öğretmenliğinin yanı sıra Robotik Kulübünün sorumlu öğretmeni olarak da görev yapan Ayça Ulucan 2010 senesinden sonra Üsküdar SEV Ortaokulunda Fen Bilgisi öğretmeni olarak çalışmaya başladı.
Fen Bilimleri dersinde eğitim teknolojileri kullanımının önemine inanan öğretmenimiz, son beş yıl içinde katıldığı seminerlerde Eğitimde Teknoloji Kullanımı isimli sunumlar yaparak birikimini meslektaşları ile de paylaşmıştır.
Ayça Ulucan “Açık Uçlu Soru Yazma”, “Ölçme ve Değerlendirme”, “PASS Aktiviteleri”, “Öğrenme Stilleri” başlıklı eğitimlerde edindiği deneyimleri ide öğrencileri ile paylaşmak üzere 2018- 2019 eğitim yılında çalışmalarına ide ortaokulunda devam edeceği için büyük heyecan duymaktadır

 
 

Tesfire Güneş

Sosyal Bilgiler Öğretmeni

Tesfire Güneş, Osmangazi Üniversitesi Tarih Bölümü mezunu olup, yüksek lisansını Marmara Üniversitesi İnkılap Tarihi ve Atatürkçülük Ana Bilim Dalında tamamlamıştır.

1998 yılında Hüseyin Avni Sözen Anadolu Lisesinde Tarih ve İnkılap Tarihi ve Atatürkçülük dersleri öğretmeni olarak başladığı görevine, 2009 senesinden sonra Üsküdar SEV Ortaokulunda Sosyal Bilgiler, İnkılap Tarihi ve Atatürkçülük dersleri öğretmeni olarak devam etti.
Tesfire Güneş, öğrencilerini Atatürk İlke ve Değerleri‘ne bağlı, demokrasiye, insan hak ve özgürlüklerine duyarlı bireyler olarak yetiştirmeye ide okullarında devam etmektedir.


Sarah Hills

İngilizce Öğretmeni

Sarah Hills Kanada, Dalhousie Üniversitesinden İngilizce ve Sosyoloji alanlarında lisans derecesi, Teaching English as a Foreign Language (TEFL) sertifikası ve Diploma in Teaching English as a Foreign Language (DELTA) diplomasına sahiptir.

FMV Özel Işık Okullarında başlayan 28 yıllık meslek hayatına Türkiye’nin önde gelen özel okullarında devam etti. Üsküdar Amerikan Lisesinden Üsküdar SEV İlköğretim Okuluna transfer olarak bu kurumun İngilizce programının şekillenmesinde görev aldı. Görev yaptığı dokuz sene boyunca öğretmenlik ve zümre başkanlığı yaptı. Council of International Schools (CIS) akreditasyonunda ve çeşitli sosyal sorumluluk projelerinde görev aldı.

Daha sonra çalıştığı Eyüboğlu Eğitim Kurumlarında IB-PYP deneyimi de kazanan Sarah Hills, 2009-2018 yılları arasında sırasıyla TED İstanbul Koleji ve Erkan Ulu Ortaokulunda İngilizce öğretmeni ve İngilizce Bölüm Başkanı olarak görev yaptı.

Sarah Hills deneyimlerini ide öğretmen ve öğrencileri ile paylaşmak üzere İngilizce Bölüm Başkanı olarak aramıza katılmıştır.

Çilem Artun

İngilizce Öğretmeni

Çilem Artun, Boğaziçi Üniversitesi İngilizce Öğretmenliği bölümünü bitirdikten sonra Yüksek Lisansını Birmingham Üniversitesi’nde tamamladı. Kaliforniya’da okul yönetimi üzerine doktora programında tez aşamasındadır.

2004 yılından günümüze kadar sırasıyla AÇI Okulları, Üsküdar SEV İlkokulu’nda İngiliz öğretmenliği ve Boğaziçi Üniversitesi Mezunları Derneği Merak Eden Çocuk Okulları’nda İngilizce bölüm başkanlığı yapmıştır. İngilizce derslerinin müfredatını oluşturmanın yanı sıra, disiplinler arası projelerin planlanmasında, etkinliklerin hazırlanmasında ve uygulanmasında öğretmenlere öncülük ve liderlik etmiştir.

Çilem Artun öğretmenliğinin yanı sıra “Redhouse Learning Sets”in yazarları arasındadır ve İngilizce çocuk kitapları yazmaktır.

Çilem Artun’un en önemli hedeflerinden biri, koordinatörlüğünü de yürüteceği ide ilkokulu sınıfları için zenginleştirilmiş bir İngilizce müfredatı hazırlayarak ide öğrencilerinin İngilizceyi severek öğrenmelerini teşvik etmektir.

Jack Andersen

İngilizce Öğretmeni

Jack Andersen Kopenhag Üniversitesinden lisans derecesinin yanı sıra Certificate in English Language Teaching for Adults (CELTA) sertifikasına sahiptir.
İstanbul International School anasınıflarında iki yıl öğretmenlik yaptıktan sonra 2015 yılında Modafen İlkokulunda çalışmaya başladı.
Öğrencilerinin İngilizce olarak kendilerini ifade etme cesaretini kazanmalarına önem veren Jack Andersen 2018-2019 eğitim yılında ide okullarında İngilizce öğretmeni olarak görev yapacaktır.

 


Kimberly Karasu

İngilizce Öğretmeni

Kimberly Karasu Colorado State Üniversitesinden lisans derecesinin yanı sıra Teaching English as a Foreign Language (TEFL) sertifikasına sahiptir.
Amerika’da dört sene öğretmenlik yaptıktan sonra, eşiyle birlikte Türkiye’ye gelerek Keystone International School kadrosunda küçük yaş öğrencilerinin İngilizce öğretmeni olarak görev yaptı.
Kimberly Karasu 2018-2019 eğitim yılında da ide okulları İngilizce öğretmeni olarak görev yapacaktır.



Rhiannon Bunek

İngilizce Öğretmeni

Rhiannon Bunek Michigan, Grand Rapids Aquinas College mezunu olup, lisans derecesinin yanı sıra Teaching English as a Foreign Language (TEFL) sertifikasına sahiptir.

Rhiannon Bunek, Amerika’da kısa bir süre öğretmenlik yaptıktan sonra İtalya’da Instituto Froebel anasınıflarında İngilizce öğretmenliği yapmıştır. İtalya’da dört yıl kaldıktan sonra 2015 yılında Türkiye’ye gelerek Keystone International School kadrosunda İngilizce öğretmeni ve bölüm koordinatörü olarak görev yapmaya başlamıştır.

Üniversitede yan dalı Fransızca olan Rhiannon Bunek, İtalya’da kaldığı sürede öğrendiği İtalyanca bilgisine Türkçe öğrenerek devam ederken lisan öğrenmeye ve farklı kültürlere verdiği önemi öğrencilerine de yansıtmak için oğlu Parker ile birlikte ide ailesine katılmıştır.


Jan Horacek

İngilizce Öğretmeni

Jan Horacek İngiliz Dili ve Edebiyatı ve Dünya Tarihi alanında lisans ve yüksek lisans derecelerine sahip olup, İngiliz ve Amerikan Edebiyatı alanında doktora çalışmasında tez aşamasındadır.
Yurt dışında öğretmenliğin yanı sıra, çeşitli ülkelerde düzenlenen konferanslara konuşmacı olarak katıldı, sunumlar yaptı. 2015-2017 yılları arasında Eyüboğlu Okullarında İngilizce öğretmeni olarak çalıştı.
Jan Horacek İngilizce öğrenme yolculuklarında ide öğrencilerinin yanında olacağı için heyecan duymaktadır.

 


Rana Rayess Ercan

İngilizce Öğretmeni

Rana Rayess Ercan Hariri Canadian University lisans derecesi, Lebanese American University lisansüstü derecesi ile Teaching English as a Foreign Language (TEFL) sertifikasına sahiptir.

Öğretmenlik kariyerine Türkiye’ye geldikten sonra ide okullarında devam eden Rana Rayess Ercan, 2018-2019 eğitim yılında da ide öğrencileri ile çalışmaya devam edecektir.


 

Nacho Pérez Sánchez

İspanyolca Öğretmeni

Nacho Pérez Sánchez İspanya Granada Üniversitesinden mezun olduktan sonra öğretmenlik formasyonunu Madrid Üniversitesinden almıştır. Ayrıca, Yabancı Dil Olarak İspanyolca (E.L.E) Öğretmenliği sertifikasına da sahiptir.

Resim ve heykel sanatına da ilgi duyan Nacho Pérez Sánchez, ülkesinde farklı üniversitelerden bu alanda da eğitim almıştır. Polonya ve İspanyada açılan toplu sergilerde yer aldığı gibi, 2013-2015 yılları arasında İspanyada üç tane kişisel sergi de açmıştır.

Geçtiğimiz yıl sadece ortaokul sınıflarına İspanyolca derslerine giren Nacho Pérez Sánchez, 2018-2019 eğitim yılında ide okullarında tam zamanlı çalışmaya başlayacağı için sevinçlidir. İspanyolca eğitimi kadar ide öğrencilerinin sanat eğitimlerine de katkıda bulunmayı arzu etmektedir.

 


Alim Keskin

Bilişim Teknolojileri Öğretmeni

Alim Keskin, Yıldız Teknik Üniversitesi Bilgisayar Öğretim Teknolojileri ve Eğitmenliği Bölümü’nden mezun oldu. Eğitim teknolojileri konferanslarına konuk konuşmacı olarak katılmaya öğrenim hayatı sırasında başladı ve hâlâ devam etmektedir. Mezun olduktan sonra çalışmaya başladığı, sektöründe öncü bir kurumda Kodlama, Lego-Robotik, 3 Boyutlu Yazıcı ve Elektronik eğitimleri verdiği 5-16 yaş aralığındaki çocuklarla çeşitli yarışmalara katılarak ödüller kazandı. Çocuk eğitimlerinin yanı sıra, teknolojinin sınıf ortamına daha verimli bir şekilde entegre edilebilmesi için, eğitimde teknoloji kullanımı ile ilgili birçok öğretmen eğitiminde eğitmen olarak aktif rol aldı. Alim Keskin, okul öncesinden başlayarak tüm ide öğrencilerini yeni nesil teknolojileri ile tanıştırarak çocukların gelecekleri için sağlam bir temel oluşturmayı amaçlamaktadır.

 

Oya Mete Yener

Görsel Sanatlar Öğretmeni

Oya Mete Yener, lisans derecesini Marmara Üniversitesi Resim-iş Öğretmenliği Heykel Ana Sanat Dalında, yüksek lisansını ise İspanya’da Madrid Complutense Üniversitesi‘nde (UCM) Çağdaş Plastik Sanatlarda Teori ve Pratik üzerine yaptı.

Art Terapi, Dışavurumcu Sanat Terapisi, Benlik Özdeşim Nesneleri Olarak Totem, Maske ve Kukla, Hikâye ve Metaforun Dışavurumcu Sanat Terapisinde Kullanımı, Dans Hareket Terapisi ve Sanat Terapisi eğitimleri aldı. Üstün Zekâlılar Enstitüsü’nde, California Üniversitesi destekli Üstün Zekâlı/Yetenekli Çocuklar Eğitmenliği Programı’nı tamamladı.

Borusan Kültür Merkezi’nde “Müziğin Rengi” ve “Baskı Atölyesi”nde çocuklarla birlikte çalıştı; Türkiye Eğitim Gönüllüleri Vakfı’nda seramik dersleri verdi.
Sanat öğretmeni olarak göreve başladığı Enka Okullarında on iki yıl çalıştıktan sonra son iki yılını Boğaziçi Üniversitesi Mezunları Derneği Merak Eden Çocuk Moda İlkokulunda çalışarak geçirdi. Sanat öğretmenliğinin yanı sıra sanat çalışmalarına devam ederek çeşitli karma sergilere katıldı. Sanat dersleri dışında, geri dönüşüm projeleri, Oyuncak kukla yapımı, stop-motion atölye çalışmaları sürdürdü.
Oya Mete Yener, ide öğrencilerinin yaratıcılıklarını ortaya çıkarmayı, estetik duygularını geliştirmeyi, onları sanatı bilerek, anlayarak inceleyen bireyler olarak yetiştirmeyi amaçlamaktadır.

 

Aylin Erenbaş Omay

Müzik Öğretmeni

Aylin Erenbaş Omay, İstanbul Üniversitesi Devlet Konservatuarından mezun olduktan sonra, yine aynı üniversitede yüksek lisans eğitimini Sahne Sanatları-Opera-Şan ve Piyano branşlarında tamamladı.
Sanat hayatına 1995 yılında Cemal Reşit Rey Konser Salonu Opera Korosunda başladı. Yedi yıl süreyle CRR Konser Salonunda konser, senfoni ve operalarda şan sanatçısı olarak görev yaptı. Sanat hayatına devam ederken, bir yandan da Üsküdar SEV İlköğretim Okulunda on beş yıl süreyle müzik öğretmenliği yaparak piyano, gitar, keman perküsyon ve koro branşlarında eğitimler verdi.
Aylin Erenbaş Omay, ide öğrencilerini sanata ve sanatçıya değer veren bireyler olarak yetiştirmeyi, müzik alanındaki yeteneklerini keşfedip geliştirmelerine destek olmayı amaçlamaktadır.

 

Cenk Bahadır Kaymak

Satranç Öğretmeni

Türkiye Satranç Federasyonu antrenörlerinden ve uluslararası ELO ratingine sahip olan Cenk Bahadır KAYMAK, yıllardır devam ettirdiği satranç oyunculuğunun yanı sıra Özel Üsküdar SEV, Bilfen, Irmak Okulları gibi okullarda Satranç Öğretmeni olarak görev yapmıştır. Satrancın çocukların eğitimindeki ve düşünsel gelişimlerindeki öneminin farkındadır ve görevinin öncelikle çocuklara satrancı sevdirmek, benimsetmek sonra da centilmenlik sınırları içerisinde sportif başarıların peşinde koşmak olduğuna inanmaktadır.
Türk satrancına birçok minik satranççıyı kazandıran Cenk Bahadır Kaymak, başarılarını ide okullarında devam ettirmektedir.

 

Hakan Ekin

Beden Eğitimi Öğretmeni

Marmara Üniversitesi Beden Eğitimi Spor Yüksek Okulundan mezun oldu.
Ana branşı yüzme olmakla birlikte, spor ve aile koçluğu, voleybol, basketbol, futbol, sualtı sporları, kids pilates ve spinning branşlarında antrenörlük sertifikasına sahiptir. Lise çağlarında başlayıp on dört sene devam eden profesyonel futbol hayatını, çeşitli futbol takımlarında oynadıktan sonra, taraftarı olduğu Beşiktaş Jimnastik Kulübünde sonlandırdı.
15 sene çeşitli kurum ve kuruluşlarda beden eğitimi öğretmenliği ve bölüm başkanlığı görevlerinde bulundu, spor okullarında koordinatörlük yaptı. Antrenörlüğünü üstlendiği okul takımları ile okullar arası müsabakalarda çeşitli başarılar kazandı. Avrupa Birliği Erasmus Programı kapsamında İspanya, Malta, İngiltere, Portekiz gibi ülkelerde proje lideri olarak ülkemizi temsil etti. Hakan Ekin, 2012 yılından beri Ütopya okullarında sürdürdüğü görevine ide okullarında, sporun evrensel kavramı “fair-play” olgusuna sahip, sporu bir yaşam biçimi olarak benimseyen öğrenciler yetiştirerek devam edecektir.